שיפוץ משרדים

שיפוץ משרדים, הוא אחד השיפוצים היותר חשובים ונפוצים שאנחנו מבצעים בכל שנה, במיוחד מאחר והנראות של המשרד, היא כה חשובה וכה תורמת לעסק שלנו, לעובדים ולרושם שאנחנו יוצרים על הלקוחות. מהסיבה הזו ,עסקים רבים נוהגים לשפץ את המשרד בכל שנה ולדאוג שהוא תמיד נראה מרשים ומעולה. לעומת הבית הפרטי שלנו, שאנחנו נרצה לשפץ כל כמה שנים בלבד – המשרד הוא חלל יותר ציבורי, שנראותו גם תשפיע משמעותית על האופן בו העובדים יעבדו, ועל ההצלחה והמוניטין של העסק שלנו. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על שיפוץ משרדים.

כל כמה זמן מומלץ לבצע שיפוץ משרדים?

שיפוץ משרדים הוא תהליך שמומלץ לבצע בכל שנה או שנתיים, ועסקים רבים אף מחזיקים חברת אחזקה קבועה שנוהגת לצבוע ולארגן את המשרד אפילו בכל כמה חודשים. כל עסק בהתאם לרמת השחיקה וכמות האנשים שעוברים בו בכל חודש, יבחר יידרש לשיפוץ בתקופות זמן מעט שונות, אך ככלל מדובר בהליך שמומלץ לבצע באופן שנתי כדי לוודא שהעסק נראה הכי טוב שהוא יכול, שהמשרד מרשים ומחבק את הלקוחות ומזמין אותם לסמוך על העסק ולראות אותו כעסק שמכבד את עצמו ומקצועי. 

לכן, בעוד שההמלצה לשיפוץ משרדים תהיה בכל שנה שנתיים כדי באמת לשמור על כל היתרונות ששיפוץ מקנה למשרד – עשו את החושבים שלכם ובהתאם למצבו של העסק ובהתאם לכמות העובדים והלקוחות שעוברת בו בכל יום – קבעו לעצמכם שיפוץ משרדים בהתאם.

כמה זמן לוקח שיפוץ משרדים?

כל שיפוץ שהוא וגם שיפוץ משרדים, עשוי לקחת בין יום לכמה חודשים, בהתאם לסוג השיפוץ שמבצעים ולשאיפות שאתם מנסים לבצע בעסק. בהתאם, צביעה בלבד של חלל המשרד יכולה לקחת יום אחד בלבד, אך שיפוץ כולל של המטבחים, בנייה של משרדים נוספים, ומגוון פעולות רחבות אחרות – עשויות לערב גם הנחת תשתיות והכנות נוספות שייקחו גם חודשים. כדי לתכנן היטב את הזמן שלכם, כדאי לבחון מראש יחד עם חברת השיפוץ מה הזמן הנדרש. 

מדוע שיפוץ משרדים נדרש בכל עסק באופן תדיר?

השפעה על המוניטין והרושם של העסק

למעשה, כל לקוח שמגיע ונכנס למשרד שלכם עבור פגישת התעניינות או עבור פגישות מתקדמות יותר – יושפע באופן ישיר או עקיף מהנראות של העסק, ממה שהוא משדר, מהיוקרה של הרהיטים וכן מהעובדה שעבר שיפוץ לאחרונה והוא זוהר ומדויק, או שלא עבר שיפוץ כבר כמה שנים ורואים עליו את השנים ואת ההזנחה. השיפוץ ישפיע על המוניטין שהחברה תקבל ושתזכה לו בעקבות החשיפה למשרד ולנראות שלו.

השפעה ישירה על כמות הלקוחות

הלקוחות, הולכים להיות במגע ישיר עם הנראות של העסק והמשרד, וכמו כל רושם שיקבלו במשרד מהעובדים, מהאזור בו המשרד נמצא, מהעסקה שמוצעת לו, ועוד – הוא גם יושפע משמעותית מהנראות, העיצוב והנראות של המקום. עסק שעבר שיפוץ ומשרדים מפוארים שנראים מעולה, יוכלו לשדר ללקוחות בדיוק את המסר שאתם רוצים להעביר ולהפך, לכן כדי לשכנע לקוחות לסמוך עליכם, ולראות אתכם כעסק מצליח, כדאי גם לדאוג לשיפוץ תקופתי ומוקפד.

השפעה משמעותית על העובדים והאווירה בעבודה

עסק שאינו משופץ, שאינו מכבד את עצמו מבחינת הנראות ושלא נותן לעובדים אווירה של רצינות, השקעה ופאר – עלול בהתאם גם לזכות ליחס דומה מהעובדים, ולרכוש לעצמו למעשה עובדים שלא לוקחים אותו ברצינות ונותנים את כל כולם למענו, וכן שפשוט לא מרגישים באווירה הנכונה והמקצועית, שלא מרגישים בנוח בחלל שלו שאינו משופץ ומוזנח. לכן, כדי להבטיח שהעובדים שלכם נותנים לעסק בחזרה, ודאו שהם יקבלו חלל עבודה מרשים, מקצועי ומושקע, שיהיה לכם הכי נוח, בריא ונעים.

סביבה בה אלפי לקוחות ועובדים עוברים

מאחר והמשרד והעסק הנו סביבה שעוברים בה אלפי לקוחות ועובדים ביום, הוא גם כמובן נשחק הרבה יותר מהר מהבית הפרטי שלנו, וזקוק לשיפוץ תדיר ושנתי בדרך כלל בהתאם למצבו. לכלוכים על הקירות ופגמים שונים ברחבי חלל המשרד, יעלו הרבה יותר מהר ובתדירות גבוהה בגלל השימוש הרב בחלל וכמות האנשים הרבה שמשתמשת בו ושוחקת אותו. לכן ברוב המשרדים נצטרך שיפוץ משרדים באופן תדיר, ומומלץ לשים לב לעניין כדי לא לנהל עסק שהנראות שלו לא מיטבית ומוזנחת.

מה כולל שיפוץ משרדים?

כל שיפוץ משרדים שמתבצע כיום בישראל, כולל הגדרות וחלקים מעט שונים, כי לא מדובר בשיפוץ כלול וקבוע אלא באמת בשיפוץ שמותאם אישית לצורכי המשרד ולמצבו. תוכלו לבצע בעסק שיפוץ לשירותים בלבד, שיפוץ למשרדים החיצוניים בלבד שמקבלים לקוחות ומשפיעים על הרושם והמוניטין של העסק, שיפוץ חיצוני לבניין בו העסק נמצא – כלומר ישנם מרכיבים שונים שניתן לכלול בשיפוץ שתזמינו ותשלמו עליו עבור המשרד, והכל בהתאם לצורך שלכם, למצב העסק ולהחלטות האינדיבידואליות שלכם.

מתי כדאי לבצע את השיפוץ משרדים?

שיפוץ למשרדים, בעצם עלול למנוע מהעובדים ומהלקוחות להגיע למשרד באותו היום ואפילו באותו השבוע, במידה ודובר באמת בשיפוץ רחב שקורה בחלל הקבלה של העסק. לכן, הזמן הטוב ביותר לשיפוץ המשרדים הוא זמן של חופש, או של סוף שבוע, כך תוכלו באמת לכוון את השיפוץ לימים בהם העסק אינו פעיל ולא ייפגע מהשהייה של המשרד לכמה ימים. מהסיבה הזו, כדאי לתכנן ולקבוע מראש את הימים בהם תערכו את השיפוץ, ולפנות בימים אלה את המשרד במידת הצורך ובהתאם להוראות חברת השיפוץ וסדר הגודל שלו.

במה שונה שיפוץ משרדים משיפוץ רגיל בבית?

שיפוץ משרדים שונה בכמה אופנים משיפוץ רגיל בבית, הן מבחינת הנחיצות שלו, היעילות שלו והקיום שלו על שגרת יומנו. לעומת שיפוץ רגיל בבית, שיפוץ עסק ממש יעזור משמעותית לרושם, למוניטין ולפעילות העסקית הכללית והרווחים של העסק בכל שנה. הלקוחות, העובדים, מושפעים משמעותית מהשיפוץ ורמת ההזנחה של העסק, בעוד ובבית מדובר בשיפוץ שהנו יותר בשבילנו ובשביל השקט והרוגע שלנו בבית. מעבר לכך, בעוד ושיפוץ ביתי משפיע רק על שגרת יומנו ולא מפריע לה במידה, שיפוץ למשרד בממדים גדולים עלול להשבית את העסק ולכן כדאי להתכונן אליו מראש ולתכנן את זמן התחלתו בהקדם.   

איך נבחר חברת שיפוץ מומלצת?

חברת השיפוץ שנבחר בה לשפץ את המשרד שלנו, צריכה להיות כזו שאתם מרגישים שמבינה את הרעיונות והשאיפות העיצוביות שלכם במשרדים, שמעניקה לכם יחס אישי, הסברים וליווי הולם בתהליך, ושמגלה אכפתיות כלפי המשרד, הפעילות שלו והזמן שלו. מעבר לכך, כמובן שחשוב להסתכל על הצד המקצועי, לראות עבודות קודמות שלמשרד השיפוץ ולוודא שמדובר בחברה מוסמכת ומקצועות, שמחזיקה בבעלי מקצוע רציניים ומומלצים. בבחירת חברת שיפוץ יש הרבה מקום לאינטואיציה, שכן חשוב לבחור בחברה שאתם סומכים עליה, ומוכנים לשים את המשרד בידיים שלה.

לסיכום

שיפוץ משרדים, הוא שיפוץ ששונה משיפוץ בבית ובמקומות פרטיים מאחר ומדובר במשרד בו הלקוחות והעובדים עומדים לשהות זמן רב, שיעצב להם את המוניטין, הרושם והרצון לשתף פעולה ולהשקיע בעסק בחזרה. מהסיבה הזו, עסקים רבים בוחרים לשפץ את העסק באופן תדיר ובכל שנה לפחות, כדי לוודא שהכל נראה הכי טוב שיכול להיות, ושהמשרד משדר בדיוק את ההשקעה, הכבוד והפאר שאתם רוצים לשדר בפגישות העסקיות כדי למשוך את הלקוחות ולייעל את עבודת המשרד כולה. 

מתלבטים לגבי שיפוץ המשרד שלכם?

נשמח לעזור! צרו איתנו קשר עוד היום >>

תוכן העניינים

אודות דוד סיבוני

שמר ניהול וביצוע בע"מ בהנהלת דוד סיבוני – קבלן רשום לעבודות בניה הנדסיות

אנו מבצעים ובונים בתים צמודי קרקע עם מעל 40 שנות ניסיון בתחום הבנייה והשיפוצים  

  • בניה קונבנציונליות ומתקדמות.
  • ליווי צמוד של הלקוח/מזמין העבודה בכל שלבי הבניה עד למפתח
  • קיצור זמן הבניה
  • בידוד טרמי ואקוסטי
  • גימור פנימי נקי
  • עמידה בכל התקנים הישראלים
  • חסכון בכסף.

יצירת קשר